niedziela, 31 stycznia 2016

„Balladyna”

W dniu 28 stycznia 2016 r. pojechałam wraz z trzecimi klasami, do Klubu Politechnik w Częstochowie.  O godzinie 9.00 rozpoczął się spektakl pod tytułem „Balladyna” Juliusz Słowackiego przygotowany przez aktorów z Krakowskiej Agencji Artystycznej.
Przedstawienie bardzo mi się podobało. Wcześniej przeczytałam już tę lekturę, więc znałam dobrze fabułę. Aktorzy pięknie grali, dlatego spektakl był wspaniały. Największa uwagę zwróciłam na stroje, ponieważ bardzo mnie zaskoczyły. Głowna bohaterka - Balladyna miała piękną czerwoną suknie, a mężczyźni czarne płaszcze i skórzane starodawne kurtki. Charakteryzacja również była wspaniała. Wdowa, ponieważ oślepła, miała pomalowane oczy na czerwono, a Goplana i jej pomocnicy zostali pięknie ustrojeni, jak to wiosną. Jednak na szczególną uwagę zasługuje nastrojowa muzyka oraz piękne wykonanie piosenek przez Renatę Przemyk, która swoim głosem podkreślała nastrój grozy tragedii.
Uważam, że występ był bardzo dobry, a do tego powtórzyłam sobie treść lektury przed nadchodzącym egzaminem.
Ilona Panek klasa IIIb

Zdjęcia pochodzą ze strony:  Krakowska Agencja Artystyczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz